Radiografia intangibilului: Valori și scop superior în antreprenoriat, workshop, Casino, Cluj, 5 martie

Data: duminică, 5 martie 2017, orele 11.00-13.00

Loc de desfășurare: Casino – Centru de Cultură Urbană, din Parcul Central „Simion Bărnuțiu”, Cluj-Napoca

Speaker: Bogdan Diaconu Moga, PHD., trainer și consultant în domeniul eticii și responsabilității sociale în afaceri

Eveniment propus de către Asociația D’Imago, Cluj-Napoca, în cadrul Festivalului Handmade Business, ediția a doua, organizat de Anca Milchiș

… povestea și eroul

Nimic nu-i inspiră mai mult pe oameni decât povestea și eroul, misiunea imposibilă a eroului de a înfrânge balaurii nevăzuți ai fricilor și limitelor noastre. Nimic nu inspiră mai mult o afacere, nimic nu hrănește mai sățios mintea și mâinile ce muncesc și produc, decât scopul superior căruia i se dedică. Ceea ce e mai imaterial și inefabil este tocmai ceea ce e mai consistent, mai trainic, mai adevărat într-o afacere: scopul superior, valorile, misiunea și viziunea sa.Afis workshop 5 martie 2017_2 WEB

Vă propunem să discutăm despre această dimensiune intangibilă a identității unei afaceri – despre aspirațiile ce dau viață unui proiect antreprenorial și-l hrănesc cu oportunități și resurse, despre ingredientele atomice topite în alura designului de produs, despre valorile intrate în rutina de zi cu zi a relațiilor cu clienții și cu angajații, despre elementele nevăzute ce dau consistență și anvergură unui brand, deschizându-i calea pe piață.

Acest profil intangibil al unei afaceri este cu atât mai semnificativ în antreprenoriatul din industriile creative. Aici își dă el cu adevărat măsura. În ceea ce este unic în produsul lucrat de mână, în patina fără seamăn a libertății de creație eliberate de canoanele producției de serie, în meșteșugul ce cochetează cu arta, în stil, în ton, în mesaj. Vă propunem să intrăm în atelierul alchimistului făuritor de identități și să încercăm să furăm din meșteșugul lui, înțelegând cum putem identifica un set de valori care să ghideze strategia unui startup, cum putem defini misiunea și viziunea unei afaceri, cum putem stabili scopul superior ce poate da anvergură unui proiect antreprenorial. Pe scurt, cum putem folosi toate aceste ingrediente în ceea ce facem pentru dezvoltarea unei afaceri și bunăstarea clienților noștri.